Dokładne odzwierciedlenie kolorystyki logo możliwie jest w przypadku zastosowania kolorów nadruku w skali PANTONE, przy czym uzyskanie tychże kolorów możliwe jest wyłącznie na białym podłożu. Co jest istotne – na innym tle lub podłożu, czy też przy zastosowaniu różnych technik druku różnice w tonacji lub odcieniu koloru mogą się pojawić.

Proszę pamiętać, że każdy z nas widzi w innych barwach, większość monitorów komputerowych jest odmiennie skalibrowana, kolory w matrycach błyszczących różnią się od matryc matowych itd.  Dlatego jeśli zależy Państwu na identycznym odwzorowaniu kolorów z dostarczonym plikiem, bardzo prosimy o dostarczenie proofa, wzoru do którego będziemy mogli dopasować kolorystykę wydruku.

  • PROOF KONTRAKTOWY dostarczony przez Klienta. Podstawą uznania proofa za proof kontraktowy jest jego certyfikacja. Na każdej stronie proofa powinien się znajdować pasek kontrolny Ugra/FOGRA MediaWedge V.2.0. Odbitka próbna powinna być wykonana z tych samych plików, które zostaną dostarczone do produkcji.
  • WCZEŚNIEJSZA EDYCJA – użycie wcześniej wydrukowanego materiału wiąże się z możliwością odmiennej kolorystyki, spowodowanej możliwościami technicznymi maszyn, jakością i specyfikacją techniczną papieru, zmianą podłoża drukowego użytego przy wznowieniu względem poprzedniego wzoru, producentem użytych farb w poprzedniej edycji, charakterystyką wzorców, użyciem środka zabezpieczającego w postaci lakierów UV, offsetowego, dyspersyjnego oraz folii, czynnikami atmosferycznymi, powodującymi np. zmianę odcienia papieru wraz z upływem czasu oraz innymi czynnikami mającymi wpływ na kolorystykę odbitki.
  • ZATWIERDZONY ARKUSZ PRODUKCYJNY – jako wzór kolorystyczny należy traktować składkę podpisaną przez Klienta podczas akceptacji w trakcie druku na maszynie.
  • WZORNIK PANTONE SOLID COATED/UNCOATED (w zależności od rodzaju podłoża) dla wydruków ze skali PANTONE

W zależności od metody znakowania:

  • nadruk bezpośrednio na słodyczach: CMYK – max. 4 kolory
  • druk cyfrowy: CMYK – max. 4 kolory
  • druk offsetowy: max. 5 kolorów w jednym przebiegu
  • tampodruk: max. 8 kolorów
  • druk fleksograficzny: max. 8 kolorów
  • znakowanie typu hot-stamping: zależy od wielkości i szczegółowości znakowania

Standardowo opakowania i etykiety produktów są zadrukowane po widocznej, zewnętrznej stronie.
Na specjalnie zamówienie wykonujemy również zadruki po wewnętrznej stronie.
Z uwagi na różnorodność naszych produktów, prosimy o wysłanie zapytania do konkretnego produktu, czy jest taka możliwość.

Głównym czynnikiem determinującym cenę jest ilość zamówienia – im większa ilość, tym cena jednostkowa produktu jest niższa. W części oferowanych przez nas słodyczy reklamowych znaczenie ma również ilość kolorów nadruku – biorąc pod uwagę tą samą ilość zamówienia cena dla produktu ze znakowaniem w jednym kolorze będzie niższa niż dla produktu ze znakowaniem w dwóch kolorach etc. (każdy kolejny kolor będzie wpływał na wzrost ceny jednostkowej oraz koszt przygotowalni).

Główne czynniki, które determinują cenę to – w zależności od techniki znakowania – ilość zamawianych produktów i ilość kolorów nadruku lub tylko ilość zamawianych produktów . Na cenę mają również wpływ: wysyłka wg rozdzielnika, pakowanie inne niż standardowe, opisane w ofercie, wybór kilku projektów graficznych w ramach jednego zamówienia tego samego produktu zamiast jednego projektu dla całej ilości zlecenia czy też inne zmiany, które  wykraczają poza standardową ofertę.

Wszystko zależy od metody i sposobu znakowania oraz oczekiwanej wielkości logotypu. W tego typu przypadkach najlepszym rozwiązaniem jest przesłanie do nas jeszcze na etapie wycen danego logotypu w celu oceny możliwości wykonania takowego znakowania. Jeżeli pojawią się jakieś przeciwwskazania do umieszczenia danego logo na produkcie zaproponujemy wówczas alternatywę w postaci innego produktu, innej metody znakowania lub omówimy możliwość wykonania znakowania z wykorzystaniem uproszczonego logotypu (nasze studio graficzne zaproponuje optymalne rozwiązanie projektowe).

Standardowo termin realizacji zamówienia zawiera się w przedziale 10-21 dni roboczych od daty złożenia zamówienia oraz zaakceptowania projektu graficznego. W dużej mierze czas realizacji uzależniony jest od wybranego produktu, zamówionej ilości oraz aktualnego obłożenia produkcji, przy czym termin ten każdorazowo ustalany jest indywidualnie. Dzięki temu, iż dysponujemy bogatym parkiem maszynowym oraz dzięki współpracy i zaangażowaniu wszystkich pracowników naszej firmy jesteśmy w stanie wykonać zamówienia w krótszych terminach, dopasowując się do Państwa oczekiwań, ale oczywiście po wcześniejszym uzgodnieniu.

Oprócz czynników takich jak ilość zamówienia, czy też aktualne obłożenie produkcji,  termin realizacji w dużej mierze zależy od techniki znakowania (np. produkty, których opakowania drukowane są metodą fleksodruku – czyli opakowania foliowe – charakteryzują się nieco dłuższym czasem realizacji  niż produkty w opakowaniu kartonowym drukowanym cyfrowo, czy offsetowo) oraz wybranych słodyczy (np. ze względu na manufakturyczny charakter produkcji praliny ręcznie wytwarzane, czy też ciasteczka w indywidualnym kształcie mają określone limity dziennej produkcji). Jednakże każde zamówienie staramy się realizować zgodnie z oczekiwaniami klientów, mając na uwadze fakt, iż nasze słodycze reklamowe wykorzystywane są w różnych działaniach i akcjach promocyjnych organizowanych w konkretnym dniu, zaczynających się o wyznaczonej godzinie, a co za tym idzie wiemy jak ważną kwestią jest terminowa dostawa.

Oferujemy szeroką gamę słodyczy reklamowych, dlatego też informacje odnośnie terminu przydatności do spożycia oraz minimalnej ilości zamówienia odnajdą Państwo w opisach zamieszczonych przy poszczególnym produkcie.

Oferujemy szeroką gamę słodyczy reklamowych, dlatego też informacje odnośnie terminu przydatności do spożycia oraz minimalnej ilości zamówienia odnajdą Państwo w opisach zamieszczonych przy poszczególnym produkcie.

Koszty przygotowalni ponoszone są przy pierwszym zamówieniu, tak więc w przypadku powtórzenia zamówienia dane koszty już się nie pojawią, a co za tym idzie koszt zamówienia będzie obejmował koszt produktu oraz ewentualne koszty dostawy, czy też innych, dodatkowych usług. Co jest istotne – przed złożeniem kolejnego zamówienia prosimy o kontakt w celu potwierdzenia cen.

Należy rozgraniczyć pojęcie produktu i projektu. W przypadku produktu – możemy dostarczyć Państwu wzór wybranego produktu z naszych ostatnich realizacji, wówczas będą mogli Państwo sprawdzić jakość opakowania (jakość druku, estetyka wykonania), jak i jakość i walory smakowe słodyczy. Otrzymana próbka, jak wspomnieliśmy, będzie wzorem naszej realizacji, czyli na opakowaniu będzie widniała grafika innego klienta. Natomiast projekty graficzne przygotowujemy bezpłatnie po otrzymaniu zamówienia. Wykonanie projektu przed otrzymaniem formalnego zamówienia wiąże się z dodatkowym kosztem, który wyliczany jest na podstawie roboczogodziny studia – 60 zł/h. Oczywiście, jeżeli złożą Państwo zamówienie koszt opracowania graficznego nie będzie doliczany do faktury.

Do przygotowania wizualizacji potrzebujemy Państwa logo w wersji wektorowej, informacje jakie mamy umieścić na opakowaniu (strona WWW, dane teleadresowe, hasło reklamowe, numer stoiska etc.), kolorystyka, styl w jakim dany projekt ma być przygotowany. Na podstawie danych wytycznych nasze studio przygotuje dla Państwa w formie pliku graficznego przesłanego mailem wstępną wizualizację wybranego produktu w opakowaniu z Państwa grafiką.

Tak, oczywiście. Prosimy w tym celu o kontakt z naszym działem handlowym, który udostępni siatkę graficzną wybranego produktu oraz wytyczne dot. przygotowania projektu.

Wykonanie projektu we własnym zakresie nie wpływa na obniżenie ceny, a jedynie – o ile projekt jest poprawnie przygotowany – może wyeliminować czas oczekiwania na przygotowanie projektu przez nasze studio graficzne (czas ten może wynieść od kilku godzin do 2-4 dni roboczych). Każdy projekt graficzny, który otrzymujemy od klienta jest dokładnie weryfikowany pod kątem poprawności przygotowania do druku. Ewentualne poprawki nanoszone są na layout, który następnie odsyłany jest do klienta w celu ostatecznej weryfikacji i akceptacji.

Tak, oczywiście. W zależności od budżetu oraz oczekiwanego efektu wizualnego możemy wykonać dla Państwa zestawy słodyczy w opakowaniu kartonowym (z logo lub bez) lub w transparentnym woreczku celofanowym przewiązanym wstążką w dowolnym kolorze. W przypadku zainteresowania tego typu konfekcją prosimy o kontakt z działem handlowym – przygotujemy wówczas ofertę w oparciu o Państwa oczekiwania.

Jest taka możliwość, przy czym w przypadku części słodyczy reklamowych wykonanie kilku projektów w ramach jednego zamówienia będzie wiązało się ze zmianą ceny produktu, która będzie wyższa niż w przypadku wykonania jednego projektu dla całości zlecenia. Jednakże wśród produktów w naszej ofercie znajdą Państwo również słodycze, których wykonanie z wykorzystaniem kilku różnych projektów będziemy mogli zaoferować Państwu w ramach jednego zamówienia przy niezmienionej cenie. Do takich produktów należą m.in. krówki reklamowe, czekoladki mini sztabki, neapolitanki oraz czekoladki kwadratowe.

Nie, gdyż aby uruchomić realizację zlecenia istotna jest dla nas minimalna ilość zamówienia, czyli opłacalna dla Państwa, najmniejsza ilość wybranego produktu.

Wszelkie dane jakie niezbędne są do złożenia zamówienia znajdą Państwo na naszym formularzu zamówienia, który mogą pobrać Państwo w tym miejscu (plik do pobrania). Zamówienie powinno zawierać: dokładną nazwę towaru określoną według katalogu lub oferty, ilość towaru, uzgodnioną cenę, w zależności od produktu – smak/kolor, termin i dokładny adres dostawy, dokładną nazwę, adres i telefon Zamawiającego, osobę odpowiedzialną za zlecenie po stronie Zamawiającego, pieczątkę firmową i czytelny podpis osoby upoważnionej do składania zamówień. W zamówieniu powinna być określona forma dostawy oraz uzgodniona na etapie oferty handlowej forma płatności. W przypadku, gdy odbiorcą jest inny podmiot niż Zamawiający musi on być wyszczególniony w zamówieniu.

Zapraszamy do działu Do pobrania

Wszelkie realizacje wykonujemy pod zamówienie klienta – nie prowadzimy sprzedaży detalicznej w sklepach.

Po uprzednim umówieniu terminu wizyty zapraszamy do naszej siedziby mieszczącej się w Milanówku przy u. Królewskiej 51. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 22 290 77 00 w godzinach 9.00-17.00, od poniedziałku do piątku. W przypadku Warszawy i okolic możliwe jest również umówienie spotkania w siedzibie Państwa firmy, w dogodnym dla Państwa terminie. I trzecia ewentualność – prosimy o kontakt z naszym działem handlowym w celu omówienia produktów jakimi są Państwo zainteresowani. Przygotujemy wówczas wzory wybranych słodyczy reklamowych i prześlemy je za pośrednictwem firmy kurierskiej pod wskazany adres.

W każdej ofercie znajdą Państwo czytelną informację odnośnie cen podanych w ofercie (netto czy brutto). W wycenach przygotowywanych dla klientów indywidualnych przeważnie stosujemy kosztorysy w oparciu o ceny brutto, natomiast w przypadku firm i instytucji – ceny netto.

Standardowo trzy pierwsze realizacje wykonujemy w oparciu o płatność w formie 100% przedpłaty. W przypadku kolejnych realizacji warunki płatności ustalane są indywidualnie.

Wszelkie odpowiedzi na Państwa zapytania staramy się przesyłać w możliwie najkrótszym czasie, przy czym w zależności od obłożenia pracą, złożoności zapytania i wyboru produktu (z oferty stałej lub produkt niestandardowy) czas przygotowania oferty może wynieść od kilkudziesięciu minut do kilku dni (w przypadku wycen produktów niestandardowych).

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Odbiory przesyłek z magazynu możliwe są w godzinach 11-16.00 (inne godziny odbiorów powinny być uzgodnione z odpowiednim wyprzedzeniem).

Przedstawione w ofertach ceny jednostkowe zawierają koszty słodyczy, opakowania z logo, konfekcji oraz wszelkie inne koszty związane z wytworzeniem danego produktu. Dodatkowymi kosztami, które nie są wliczone w cenę jednostkową, ale które wyszczególniane są w ofertach pod cenami jednostkowymi to ewentualnie koszty przygotowalni, koszty transportu, koszty dodatkowego pakowania / pakowania wg rozdzielnika etc o ile takowe koszty występują w danej realizacji.

Koszty przygotowalni są to wszelkie koszty ponoszone w związku z przygotowaniem pracy do druku. W skład tych kosztów wchodzą – w zależności od technik znakowania – klisze, blachy, przygotowanie elektroniczne materiału, koszty obróbki przesłanych materiałów w wersji elektronicznej, koszty oprzyrządowania poligraficznego. Są to oczywiście koszty jednorazowe.

Nie – termin realizacji zamówienia oznacza datę, na którą planowane jest zakończenie realizacji Państwa zlecenia loco magazyn COOKIE, czyli dzień w którym towar będzie gotowy do odbioru lub wysyłki. Dostawa zamówienia realizowana jest przez firmy spedycyjne i należy przyjąć czas dostawy ok. 1-3 dni robocze (na ternie Polski) licząc dni od daty realizacji.

Wyprodukowane przez nas słodycze reklamowe wysyłamy za pośrednictwem współpracujących z nami firm spedycyjnych. Przesyłki powyżej 50 kg sugerujemy wysyłać na paletach, natomiast poniżej tej wagi towar wysyłany jest na ogół w paczkach. Firmy transportowe z którymi współpracujemy to m.in.:
– przesyłki drobnicowe (paczki) – firma DPD
– przesyłki paletowe – firma DPD, Nagel, ET Logistic, Raben

Dostawa realizowana jest przez dane firmy w terminie 1-3 dni roboczych od daty wysyłki, jednakże w zdecydowanej większości przesyłki zostają dostarczone na drugi dzień roboczy.

W przypadku dostaw wielopaletowych do Warszawy towar dostarczamy transportem dedykowanym.

Jeżeli tego wymaga produkt stosujemy wewnątrz opakowań dodatkowe zabezpieczenia typu folia bąbelkowa, wypełniacze styropianowe, przekładki etc. Produkty zabezpieczone są odpowiednio na czas przesyłki.

Tak, oczywiście. Przygotowanie towaru do wysyłki wg rozdzielka jest usługą dodatkowo płatną (w przypadku jeżeli miejsc wysyłki jest więcej niż 2-3), dlatego też prosimy o przedstawienie specyfikacji wysyłki przez złożeniem zamówienia, ewentualnie w terminie do  5 dni przed potwierdzoną datą realizacji zlecenia celem przestawienia wyceny tejże usługi.

Tak, oczywiście. Możemy wówczas przygotować towar do wysyłki zgodnie z Państwa oczekiwaniami  i wydać towar zleconemu przez Państwa przewoźnikowi lub też możemy wysłać towar za pośrednictwem jednej ze współpracujących z nami firm transportowych. W zależności od wymiarów i wagi przesyłki oraz od oczekiwanego czasu dostawy przedstawimy Państwu optymalną ofertę spedycyjną. W przypadku wysyłki poza UE do przesyłki dołączamy również wszelkie dodatkowe dokumenty i atesty wymagane przez służby celne kraju docelowego.

Tak, oczywiście. Prosimy wówczas na etapie składania zamówienia zaznaczyć opcję ODBIÓR OSOBISTY. Dzień przed ustalonym terminem realizacji zlecenia zostanie przekazana Państwu informacja odnośnie godzin odbioru. Jeżeli na etapie składania zamówienia zaznaczyli Państwo opcję wysyłki towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej i w ostatnim momencie zmienią Państwo zdanie oczywiście również będzie możliwość odbioru osobistego. Prosimy wówczas o mailowe poinformowanie opiekuna Państwa firmy o zmianie sposobu dostawy / odbioru. Koniecznie proszę w danym mailu zaznaczyć, aby nasz przedstawiciel również w formie pisemnej potwierdził otrzymanie Państwa wiadomości i zarejestrowanie w systemie danej zmiany.

Wybór ilości i rodzaju słodyczy reklamowych jest zupełnie dowolny. Zależy on wyłącznie od Państwa preferencji.

Na każdym etapie realizacji zlecenia można wprowadzić pewne zmiany, przy czym należy pamiętać, iż na etapach późniejszych, kiedy to produkcja zostanie już uruchomiona, pewne zmiany mogą pociągnąć za sobą koszty, które Zamawiający zobowiązany będzie pokryć.

Projekty graficzne powinny być realizowane zgodnie z ogólnymi zasadami dotyczącymi przygotowywania plików do produkcji poligraficznej. Każdy produkt posiada indywidualne wytyczne, jednak w większości przypadków należy stosować poniżesze zasady.

W jakim programie przygotować plik?
Pracujemy na platformie programowej Adobe Creative Suit CS6, przygotowany projekt, nawet w innym programie, należy zapisać tak, aby możliwa była jego edycja w wyżej wymienionym pakiecie.

W jakim pliku zapisać przygotowany projekt?
Preferowany format pliku: *.PDF (standard PRESS QUALITY), ewentualnie *.EPS, *.AI. Nie przyjmujemy prac w programie Corel Draw!

Przestrzeń barwna i kolorystyka
Wszystkie projekty do druku cyfrowego powinny być przygotowane w przestrzeni barwnej CMYK.
Projekty realizowane drukiem offsetowym mogą być przygotowane w przestrzeni barwnej CMYK lub w kolorach Pantone.
Wszystkie projekty do druku fleksograficznego powinny być przygotowywane w kolorach Pantone, zgodnie z wzornikiem Pantone Solid Coated (folie na cukierki, flow-packi itp.)
W przypadku potrzeby druku na folii w CMYKu prosimy o kontakt z naszym działem technicznym w celu potwierdzenia możliwości.

Kolor czarny i overprint
W przypadku, gdy w projekcie występuje czarne tło w postaci pełnej apli, do uzyskania głębokiej czerni zalecany jest poddruk wszystkimi kolorami CMYK w następującym składzie: C-60%, M-50%, Y-50%, K:100%.
Wszystkie czarne teksty powinny być przygotowane jako wyłącznie 100% BLACK z zaznaczoną funkcją overprintu (kolor pod tekstem nie może być wybrany)

Aple – czyli gładkie kolory tła
W zdecydowanej większości, aby kolor był jednolity i gładki, druk powinien być realizowany techniką offsetową.
W przypadku, gdy w projekcie występuje szare tło, w celu zapewnienia najwyższej jakości naszych produktów, stosujemy wyłącznie technikę druku offsetowego.
W zależności od rodzaju i struktury papieru, jednolity kolor może być niemożliwy do uzyskania.

Maksymalne nafarbienie (Total Ink Limit)
Suma składowych kolorów CMYK nie może przekroczyć:
Druk cyfrowy: 280%
Druk offsetowy: 320%

Czcionki
Czcionki powinny być zamienione na krzywe lub załączone do pliku.
Minimalna wielkość czcionki to 4 pkt. (w kontrze 5 pkt.)

Minimalna grubość linii bez rastra
Druk offsetowy i cyfrowy: 0,1 pt; w kontrze 0,2 pt. W przypadku druku z punktem rastra odpowiednio 0,2 pt i 0,4 pt
Fleksodruk: 0,3 pt; w kontrze 0,6 pt.

Spady i linie cięcia
Zazwyczaj należy stosować spad wielkości 2-3 mm.
W przypadku opakowań fasonowych sztancowanych z arkusza spad musi wynosić dokładnie 2,5 mm.
Linie cięcia do formatu powinny znajdować się poza obszarem spadu.
Nie należy umieszczać na projektach żadnych dodatkowych znaczników i opisów.
Projekt powinien być umieszczony centralnie na stronie, bez zbędnych marginesów, spady powinny być jednakowe z każdej strony.

Siatka wykrojnika
Przekazywana siatka wykrojnika służy do zapozycjonowania na niej projektu graficznego. Plik do druku prosimy przygotować BEZ SIATKI WYKROJNIKA. Zalecane jest przygotowanie dodatkowego pliku (PDF w niskiej rozdzielczości) z naniesioną siatką wykrojnika w celu zweryfikowania prawidłowego zapozycjonowania grafiki.

Druk cyfrowy
Realizowany przy małych nakładach nie przekraczających 500 – 1000 szt. Z uwagi na pewne ograniczenia technologiczne, nie zawsze jest możliwość realizacji druku etykiet bądź opakowań tą techniką. Szczegóły dotyczące konkretnych prac mogą Państwo omówić z naszym działem technicznym.

Druk offsetowy
Realizowany przy nakładach powyżej 500 szt. oraz gdy wymagana jest najwyższa jakość druku (np. w przypadku druku gładkich kolorowych apli).

Uszlachetnianie
W celu dodatkowego zabezpieczenia opakowań przed zarysowaniem, wycieraniem się druku czy też działania promieni słonecznych opakowania naszych słodyczy możemy dodatkowo zabezpieczyć folią błyszczącą lub matową oraz w przypadku druku offsetowego również lakierem UV.

Hot stamping
Zwany również termodrukiem, hot-printem. To technika druku z użyciem folii hot-stampingowej i matryc wypukłych wykonanych z materiału przewodzącego ciepło. Doskonale nadaje się do ozdobnego znakowania na opakowaniach, etykietach itp. Folie występują w wielu kolorach, mogą być błyszczące oraz matowe.

Tłoczenie
Tłoczenie (nazywane też suchym tłokiem) jest to proces tworzenia w materiale tłoczonym (zwykle papier, tektura) trójwymiarowego wzoru (2,5 D) przez ściśnięcie matrycą/patrycą, zazwyczaj w celu uwypuklenia nadrukowanego wcześniej wzoru (napis, logo, element zdobniczy). Tłoczenie odbywa się w temperaturze otoczenia lub tłocznik jest podgrzewany do temperatury kilkudziesięciu °C, dzięki temu tłoczony materiał po ustąpieniu tłoka w większym stopniu zachowuje odkształcenie.

Zdobienie i cięcie laserem
Wysoka precyzja tych urządzeń pozwala na wykorzystanie ich do wycinania bardzo szczegółowych i skomplikowanych wzorów np. na opakowaniach świątecznych. Używany często również do zdobienia opakowań z drewna lub innych tworzyw, polegającego na wypaleniu wzoru na ich powierzchni.

Sitodruk
Technika druku, w której formą drukową jest szablon nałożony na drobną siatkę tkaną, metalową lub wykonaną z włókien syntetycznych. Wykonanie odbitki polega na przetłaczaniu farby przez matrycę. Druk realizowany kolorami ze scali Pantone, zalecane jest stosowanie wyłącznie 100% nasycenia koloru. W przypadku druku z zastosowanie siatki rastra należy skontaktować się z nami w celu potwierdzenia możliwości ich wykonania.

Tampondruk
T
echnika nadruku polegająca na nanoszeniu farby drukarskiej za pomocą stempla zwanego tamponem.

Realizacje nietypowe
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani innymi formami oznakowania swoich słodyczy zapraszamy do kontaktu w celu omówienia możliwości ich realizacji.